.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Thursday, July 3, 2014

Chapter 153: DIY - Bunga kipas kertas

Assalamualaikum dan hello. Kembali lagi kita yea. Harini taknak tulis banyak nak kongsi kat uols semua cara nak buat bunga kipas kertas. Oleh sebab aku ni B2B yang semuanya nak DIY jadi memang aku buat lah bunga ni untuk deco pelamin nanti. Bagi yang tak taw benda apa bunga kipas kertas tu ha meh nak tunjuk contoh. 

comel ja pastel kaler warna warni
Inspirasi aku dari ni lahhh... Simple ja kan...
Yang ni serius sempoi. Simple tapi nice gila. Ingat nak wat camni. Paih tu nak carik papan2 tu alahaiii...