.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Tuesday, February 4, 2014

Chapter 148 : I'm Engaged!

Assalamualaikum kepada para pembaca sekalian. Baca tajuk pun uols da taw kan. Sesaja nak buat review masa tunang haritu. Tengok ramai blogger buat review kan so aku pon tergedik sama la nak share. kehkehekeh... Aku DIY semua dari baju, tudung, hantaran dan mini pelamin. Alhamdulillah after 5 years being together we took our next step. So uols enjoy viewing my photos. Kualiti tak elok sangat guna ipoik sajer. Tunggu gambaq kamera mahai lambat bebenor nak bagi. Encik Fiance kedekuit nak bagi.

Majlis berjalan di kampung aku di Sik pada  (18Jan2014). Tema putih + silver + pink gitu. Kecil-kecilan sahaja nama pun tunang kan. So family-family saja yang terlibat. Hantaran mula-mula tu 5 berbalas 7. Lepas tu bertambah plak satu lagi hantaran Maktam aku bagi so jadi 6 berbalas 8. Sepupu-sepupu aku yang kecik-kecik seronok gila la nampak cekedis-cekedis cokolat-cokolat tu. Aku masa kecik dulu tak ambik taw pon hantaran makcik-makcik aku dulu. Aku kan behave masa kecik haha ok continue... 



Behave ayu-ayu skit masa ni... Tengah tunggu nak sarung cincin.
Baju ni sebenarnya baju raya tahun 2011. Nasib baik boleh pakai lagi. Aku just tambah manik2 labuci segala bagai tu ja nak bagi meriah sikit.
Shawl tu pulak shawl two layer halfmoon. Kalau nak order, singgah saja kat Fitri Couture by design ok. 
Uols nampak kain macam karpet tu kan? Beli kat kamdar ajer. Semeter dalam rm20++ camtu la. Tu la mini pelamin aku yang comel tu. Semua last minit but berbaloi ada jugak dari tak ada kan...



Overall view mini pelamin... Thank u maktam sebab sacrifice kain langsir tu. Thank u my cousin deqna sebab menghiasnya
Tudia masa ni jantung takyah cakap lah laju nak mampoih. Baru tunang nikah nanti taktaw la camna. This is my fiance's grandma. Kenai dah sebelum tunang ni still nebes jugak. hehe

Ok ni pulak my future mother in law. Alhamdulillah lah dapat bakal mak mertua yang sporting. Pon kenal dah sebelum tunang so takda la rasa ackward sgt. hekhekhek
Muka lega.. Makeup pon DIY jugak. Headband tu aku beli kat Butik Alesya cumanya aku renovate tambah manik dan bunga bagi nampak meriah lagi. Boringlah plain white saja.
Hantaran dari pihak saya.... Semua DIY. Ada bakat bukak tempahan hantaran tak?
Ok this is my cupcake from me to him. Order kat my fren Amirah. Sapa-sapa area penang boleh lah order... Search saja Amirah's Cake House.
Ni pulak hantaran dari pihak si dia. tema purple gitu.
Ok ni lawak. Typo nama... Its Fit not Fiq.... 
Kami dua tak ada la nak beroutdoor sakan. Fiance saya pemalu orangnya. Pemalu lah sangat... So ada sekeping ni ja lah gambar kami bersama cousin cousin dia lah. so uols boleh nampak la overall baju aku ni.

Ni gambar family aku puler...

With my dad yang jadi tukang cakap masa majlis sebab tak ada siapa nak wakil. Thank u abah.

This is my mom. Ok nanti dapat jugak menantu yea ma....
My sister thank u amik cuti n join majlis saya
My brother dengan aweknya. Bakal adik ipaq katanya
Jadi tamat sudah lah majlis. Sekarang ni preparation for nikah pulak. InShaAllah tahun ni jugak. Doa-doakan lah semuanya dipermudahkan ok. Thank u for reading it. 

XOXO

2 penambah suasana: