.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Tuesday, March 20, 2012

Chapter 121: TIPS: Kurangkan 'smile line' di mata

Setelah kaji punya kaji aku pun dapat la idea macam mana nak kurangkan atau hilangkan garisan yang timbul kat area mata aku bila aku senyum.. Kulit dekat area mata adalah bahagian kulit yang paling nipis. So ia terdedah kepada kekeringan yang cepat. Yelah hari-hari ngadap aircond mana tak nya. Aku rasa tips aku ni berguna untuk kulit yang muda remaja lagi. Bagi golongan tua mungkin tak kot. 





Dari apa yang kita tahu minyak zaitun adalah salah satu pelembap yang mujarab bagi kulit kan? Apa yang aku buat ialah amik tisu/ span. Tuang minyak zaitun pada tisu/ span sehingga agak lembap. Then letak tisu lembap dengan minyak zaitun tu pada bahagian mata dan biarkan semalaman. Kalau nak buat elok time tidur.

Aku dah buat semalam then result nya aku sengih sampai ke telinga pun garis tu dah kurang. Yeah!

p/s: jawapan kepada masalah aku ialah kulit kering bukan tua ok. Hahah

Thanks for reading it... Bye~

0 penambah suasana: