.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Wednesday, March 7, 2012

Chapter 111: TIPS: Jerawat baru nak naik?

Pernah tak ampa rasa tiba-tiba sakit ja kat certain-certain muka tapi tak ada apa-apa pon. Tu tandanya jerawat nak naik la tu. So apa nak buat? Jangan pulun pi picit macam dik non bawah ni.. Nanti lagi terok. 



Meh aku share cara-caranya.


Tuangkan air panas pada sudu selama 10 saat, kemudian gunakan permukaan bawah sudu untuk tekan permukaan di mana jerawat akan timbul. Ini akan melambatkan pertumbuhan jerawat selama dua jam dan membantu mengecilkan saiznya.

Aku dah pernah try so menjadi jerawat tak muncul pun. Rasa sakit pun hilang. So boleh la ampa semua ni try ok. Terima kasih noh sebab baca. Sharing is caring.

Sumber: Majalah Cosmopolitan


0 penambah suasana: