.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Tuesday, October 4, 2011

Chapter 89: Nak promote sikit

Ok tak salah jadi Mrs. yang supporter kan? Ok jadi kat sini aku nak promote sikit perkhidmatan yang disediakan oleh Strowbelang ok. My incik strow kan photographer... So sapa-sapa yang nak kahwin ka, nak tunang ka boleh la roger2 kat sini pun boleh. Keutamaan pada belah utara la... Tempat lain pon boleh jugak. Aku dulu main kamera jugak tapi sekarang ni jadi supporter saja.. Ntah da macam malas.. Haha

Nak review hasil kerja incik strow saya boleh la klik SINI



Kami dari pihak strowbelang akan memberikan perkhidmatan yang terbaik dan memuaskan hati anda.. Haha ok boleh jadi marketing dak?

Sekian...

0 penambah suasana: