.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Saturday, May 14, 2011

Chapter 78: Nak loving, loving sat naa... jangan mara aaaaa..

Ok malam ni mengundang mood jiwang aku nak berbicara melalui entri ini. Haha. Jadi ini sememangnya ditujukan untuk Encik Strow saya.... Ehem-ehem.... Nak jiwang sat biaqlah... Bukan selalu.. HAHA (Gelak besaq)


SAYA SAYANG MUHAMAD AFFENDIE SAYA SEBAB:
  1. Dia cool dan sempoi.. (first impression aku bila first time bersua muka.. ahaks)
  2. Dia jarang and tak pernah marah aku even aku selalu sangat kepala angin.... haha
  3. Dia ni tak banyak songeh seperti tidak akan memaksa aku untuk memakai heels.... Tak suka pakai tp suka beli..Pelik x..
  4. Dia boleh tahan dengan baran aku....
  5. Kami berzodiak sama... Gemini.
  6. Dia tak berkira dengan aku.
  7. Dia senang nak mintak tolong... kalo dari segi kawan-kawan lah...
  8. Aku sangat selesa dengan dia kira tak perlu hipokrit.. I can be myself when i'm with him...
  9. Susah nak carik bf yang tak kontrol..... hehe. 
  10. I love him for him.....

Walaupun dia ni nampak seperti takdak perasaan... ati kering... emotionless dan sebagainya (kalo bleh kata, boh jangan tak boh... haha), dalam ati dia ada taman jugak... Ada la kadang-kadang tu dia akan jadi sweet2 candy gitu. Hahahahaha... Aku ja paham dia macam mana so no wonder la aku boleh bertahan dengan dia sampai skang. Even dulu banyak pancaroba segala macam masalah, Alhamdulillah we still together. Hope jodoh kami lama dan berkekalan sampai ke jinjang pelamin dan sampai ke anak cucu. Amin. Mintak jauh la kalau ada yang berniat nak rosakkan keharmonian kami ni... Ok jangan kacau atau x aku lipat ampa ketat2.

Walaupun skang ni jarang jumpa macam dulu, (dah tak sama tempat reja dah)... Aku hope sangat hati ni still berpegang antara satu sama lain... Yelah busy sangat aku takot gak kadang-kadang. Macam-macam boleh jadi tapi jangan pikiaq negatif sangat (ayat wajib encik strow). Ok i trust u... Don't betray my trust... Tak mao sejarah lama berulang... Sakit sangat.. Huih panjang gila aku taip... Boleh stop dah kot. Akhir kata dari penaja hargai pasangan anda seadanya... Bila dah takdah baru nak nyesai.... Don't be like that ok...

p/s: lebiu banyak2 dy... saya suka awak rambut pendek  :)

5 penambah suasana: