.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Wednesday, May 11, 2011

Chapter 76: Attention, I have announcement to make

Greetings to all readers. Okeh hari ni banyak serabut kepala otak. Bayangkan lah ok... aku yang tiada basic programmer langsung kena wat application untuk iphone.... Tak ke gila aku menatap actionscript 3.0 yang aku baru nak berjinak-jinak. So hari ni aku takmao sembang pasal tu. Tauk tepi pasai coding tu. 

Bila bleh dapat sebijik ntah..... Benda ni yang serabutkan aku bila nak wat  Apps.


Hari ini aku nak iklankan sikit lah perkhidmatan terbaru dari cikpuan. Biasalah wat side income ni kan.
Oleh sebab aku tengok sambutan ramai dari kawan-kawan dan juga kenalan maka aku nak wat perkhidmatan sketching lah. Untuk potrait ke, kad kawen ke. Anything la.. Janji muka anda semua aku lukis. Ok harganya tak murah dan tak mahal. Ikut permintaan saiz gambaq dan juga kuantiti gambaq. 

Mengapa tak free je?


Nothing in life is free... renung-renungkan...

Masuk toilet pon kena 20sen kan? So sama jugak la macam ni. Aku lukis guna mouse bukan mouse hat mickey mouse ni... Sori la noh. Ni mouse tetikus hat ampa guna nak klik2 like kot facebook tu. Haaaa mouse tu la. So that's why there's a price behind it. Now u know.... Macam biasa contoh-contoh ni anda semua boleh pergi kat laman facebook aku SINI. Tak pun kalau dah malas nak add aku then tengok satu album aku, ampa boleh pergi terus ke official website aku kat SINI. Orait kasi selamat semuanya. Happy Sketching!

Cara-cara ingin menempah sketching:

  1. Of course kena bagi aku gambaq pilihan ampa sendiri. Janji gambaq tu x shake, blur or seumpamanya yang menyusahkan aku guide nak sketch.
  2. Contact aku by email (fitz_gemini88@yahoo.com.my) atau bleh sembang kot facebook aku benda macam2.. Bleh jugak hantar chat kat shoutbox aku tuh....
  3. Setel.... PAYMENT wajib ok... Ini bukan benda free...
Adious amigossss....

3 penambah suasana: