.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Friday, March 4, 2011

Chapter 68: Peng'like' kerap yang wat aku creepy

Greeting readers. Sebelum aku berceloteh panjang. Aku nak buat iklan sikit lah. Alhamdulillah, official website aku kini sudah boleh beroperasi seperti dahulu. Cuma... contentnya tidak seperti dahulu la sebab database hat dulu tidak boleh digunakan lagi. Cewah berbahasa programmer plak aku ni. Boleh la sikit-sikit beda CSS ngan HTML tu. Hentam je banyak. Untuk official website ni takdalah macam ruang blog aku ni. Offcial website aku tu just ruang aku berkongsi hasil karya aku. Chewah. Ini plak ruang berkongsi kisah hidup aku. Ada orang kesah??? Pasai kat aku lah blog aku. Ok sudah melalut sini. Sila tengok sebelah kanan anda untuk pergi ke Official Website Cikpuan. Check it out!




So da habis iklan mari ke tajuk asal. Ok aku tak kisah sangat pun kalau sesiapa nak like status aku ka, like activity aku ka or seumpaman adik-beradik hat boleh like ni kan. Tapi aku jadi seram sejuk apabila insan yang sama kerap like apa sahaja dari aku. Kira aku da boleh agak la dia ni mesti like punya. Naik seram aku. So aku takmao habaq sapa ampa tengok sendiri la kat profile aku sapa yang kerap like. Pak strow aku pon tak kerap macam dia ni. Nak kata aku kenal pon.... Serius aku xkenal. Mutual friend ja banyak...


Seram dibuatnya

0 penambah suasana: