.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Monday, February 28, 2011

Chapter 66: Serius WTF Model Bogel????

Greeting kepada pembaca semua. Agak berkulat nampaknya ruang blog aku ni. Lama tak bercerita kan? Kalau tengok tajuk aku tu macam standad la kan kalau photoshoot omputih. Depa bukan tahu malu. Tapi nak dijadikan cerita la Melayu or da memang Melayu comfem2 la Islam right? So how come boleh timbul jadi model bogel ni? Serius aku tepuk dahi.



Tudia aih memang betol la masyarakat kita ni makin lama makin rosak. Yang nak p tiru omputih tu buat apa? Shoot bogel tak reti malu ke? Hish aku tak tengok gambaq tu aku tahu ni pon sebab dengar pak strow ceta. Sayang kalau u shoot gambaq model bogel, I shoot kepala u taw! Jangan jadi fotografer yang shoot benda yang tak bawak manfaat. Please laaaa banyak lagi benda yang boleh shoot. Shoot gambaq orang utan lagi cantik dari shoot gambaq model bogel. Daa serius aku pandang model sebegitu sangat bawah! Low class... Si fotogerafer Islam yang tangkap gambaq model bogel 0r seksi melampau juga aku pandang bawah.... Sorry to say!

Haa comel apa?

Dengaq ja model da komfem2 orang pikiaq seksi.... Tapi zaman la ni tudia xmain dah seksi2 bogel teruih! I'm so ashame with this shit! Wek geli! I'm not say that I'm perfect but at least I have dignity.


2 penambah suasana: