.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Tuesday, February 15, 2011

Chapter 65: Wowowowowo (tak tahu nak bagi tajuk apa)

Okeh all... Sudah lama rasanya tak mengupdate blog ni. So kali ni aku nak menceritakan sedikit la pasai apa-apa pun yang aku nak cerita la kan. Hahha. Sebelum tu aku ucapkan Selamat Menyambut Maulidur Rasul kepada semua muslimin dan muslimat. Ampa berarak lom? Sepanduk siap dah? Hehe..

Ok apa yang berlaku dalam masa aku tak update blog ni yelah... aku rasa macam takdak masa nak tulis macam dulu. Hehe.. Pekerjaan baru? Ok buat masa ni ok just aku tak tahan apabila berada dalam satu bilik dan orang-orangnya merokok kerap. Serius aku rasa nak lemas. Sikit tahun lagi mau sakit jantung aku. Kan siapa yang menghidu asap rokok lagi bahaya dari yang merokok. Tak pernah aku hargai udara segar macam sekarang ni. Haha.

Kena pakai topeng la aku pergi kerja ni

Untuk sedia maklum saya seorang yang sangat lama untuk menyesuaikan diri dengan suasana baru, kawan baru atau apa sahaja yang baru. Aku mungkin akan mengambil masa sampai berbulan jugak untuk jadi selesa dan masa tu anda akan tahu perangai sebenar aku. Seorang yang sengal jugak. Awal-awal mungkin aku ni macam pemalu dan pendiam. Yes itu aku sebelum aku dapat menyesuaikan diri. So oleh sebab aku ni sudah pun pergi ke suasana kerja yang baru, depa mungkin anggap aku ni seorang yang pemalu dan pendiam. Yesssss... itu sebab aku tak berapa nak menyesuaikan diri lagi. Bila aku da selesa, ampa tak larat lak layan kerenah aku. Haha. Sekarang ni aku belom berapa nak selesa.



So nasib baik aku ada jugak teman kat situ. Which is my pak strow. Aku bangga ada boyfriend yang aku boleh anggap macam kawan baik aku jugak. Kira aku tak perlu jadi hipokrit macam setengah-setengah couple yang ada. Nak jaga kata susila la apa la. Hey lihat macam kami ni, kami bahasakan diri masing-masing 'ang n aku ok'. Semua tak percaya. Tak romantik? Aku tak kesah beb. Janji dia boyfriend aku, dia best friend aku, dia kawan gosip aku dan dia la semuanya bagi aku. Ampa boleh buat camni? Just be yourself and anda akan jadi selesa berada dalam satu perhubungan. Cecece da kawen tuka la gila apa da kawen guna ang aku lagi. Kang dikatanya durhaka. Haha..



2 penambah suasana: