.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Thursday, February 10, 2011

Chapter 64: New Invironment

Greeting readers.. Alhamdulillah syukur nikmat aku dapat rezeki di tempat lain. Ada hikmah aku resign kat ****** tu. Haha nak dijadikan cerita, rancangnya kalau kerja tempat lain ni aku taknak la kerja satu tempat ngan cik abang. Tapi nak wat macam mana, kami ni tak leh dipisahkan. Haha aku still bekerja bersama ngan pak strow. Huhu Jodoh kuat. Ececeh. Kening Kening. Ok sekarang ni aku berada di bawah naungan Ireka Fotografi. Boleh lah pasni aku menajamkan lagi ilmu pasal fotografi ni walaupun aku ni lebih kepada edit gambaq. Jadi lepas ni kamera aku tu akan menjalankan peranan dia balik la. Tak lah terperuk dia dalam beg tu. Ahahaha... 

Muka teruja.. haha




Ok untuk overall nya aku puas hati la pasal kerja baru ni. Kira aku main photo ja. Takyah serabut kepala pikiaq pasal flash, actionscript ngan menatang seumpanya tu. Kira kalau dulu masa aku 60% aku edit gambaq ja. Sekarang ni jadi 100% la masa aku, aku habiskan dengan edit gambaq. So through. Tapi kan adui aku rasa rendah diri gila tengok kamera-kamera para-para fotografer tadi. Suma stock mao canggih2. Aku pakai D3000 ja kan.. Huhu... Takpa elok rasa rendah diri dari dok rasa tinggi diri ja. Orang pun meluat. Tak gitu? Chaiyok-chaiyok cikpuan!!!! 


Best of luck for me

Aku bersyukur sangat hanya bergelar penganggur untuk masa sehari sahaja. Esok aku start kerja baru! Yehaaa


2 penambah suasana: