.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Sunday, February 6, 2011

Chapter 62.5: Strategi untuk hilangkan bosan

Harapan setinggi gunung musnah sekali tiupan angin, agak A.Samad Said aku? Haha. Harapan aku yang menggunung, hancur dengan sekali tiupan angin ja. Harapan apa yang aku maksudkan? Biarlah rahsia... Siti plak noh. Siti apa? Bukan Siti Sifir... Dato' Siti. Muahahaha... Apa aku melalot ni. Ok back to tajuk rite. Depressed gila aku dowh.. (KL balik).


Kecewa tak sudah


Ok takpa.... Aku follow aja pa yang dipinta even benda ni memang da aku minat and aku idamkan cukup lama dah. Aku nak tengok la pintaan aku selama ini dikemukakan and terlaksana ka tak. Aku sanggup berkorban harapan menggunung aku semata-mata. Bekorban apa sajaaaaaa.... Harta ataupun nyawaaaaaaa.. Itulah kasih.... lupa lirik dah. Haha..
Ok disebabkan aku sudah muak dan baloq (malas dalam bahasa Kedah) untuk menghadapi hari-hari bosan seperti hari ini. Orang cuti punya syok. Aku lak tak suka kalau mai cuti. Bosan yang amat kalau tak balik kampung. So untuk elak jadi bosan lagi aku nak pinjam la PSP adik aku. Boleh aku lupa nak message orang busy. Semestinya aku akan layaaaaaaaannnnn....


Gian kot men game ni....

Ok kalau aku dah start main game ni... Jangan kata nak message, nak makan pon aku jadi lupa. Syok kot. Permainan ni macam strategi jugak and dia mencabar tahap kekusyukkan anda dalam mengekalkan rhytm atau rima lagu. Contohnya, untuk menggerakkan karakter ni ada lagu dia sendiri. Untuk serang musuh lagu dia sendiri, untuk mengelak serangan musuh ada lagu dia sendiri dan sebagainya la. Makin lama combo lagu, makin kuat serangan mahupun pertahanan. Wow interesting tak? Try la main...
Sure anda gian seperti aku. Muahahaha..


Bos hat ni aku lawan da


Antara karakternya yang comel-comel belaka



So untuk mengetahui cara permainan ni aku sediakan video untuk tatapan anda semua.




0 penambah suasana: