.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Sunday, February 6, 2011

Chapter 62: Haiwan peliharaan

Haiya wa sangat bosan gila la arini. Rasa macam masa berlalu sangat lambat. Orang lain syok bila cuti, tapi aku jadi tak syok sebab boring yang amat. Tak pala nanti aku nak carik anak kura sekoq dua nak wat kawan beda ilang bosan. Boleh sembang-sembang (haiwan kan paham).






Dulu aku ada dah sekoq anak kura dah besar elok dah. Namun malang yang menimpa diriku. Niat aku nak bagi dia kena matahari sebab nak bagi dia berjemur. FYI, reptilia perlu berjemur untuk kesihatan diri. Nak dijadikan cerita. Aku lupa nak tengok keadaan dia kat luar tu. Namun aku terlambat. Kura ku lari gagah berani.... HILANG dari kolamnya. Aku tak tahu la samada dia lari atau kena culik dek manusia yang lalu lalang kat situ. Apa lagi.... Tiga hari jugak la aku berada dalam keadaan yang sedih yang amat...


Ini Toti... Missing In Action

Apa yang aku suka pasal Toti ni dia aku rasa sangat manja. Pantang dok kat tangan aku mesti mao tidoq. Waaaaa rindu lak kat Toti. Walau anak kura yang bakal aku beli nanti ni tak sama macam Toti. Terpaksala aku anggap tu Toti. Nak beli sekoq ka dua ekoq. Dua ekoq la noh. Nanti kalo sekoq dia kesunyian macam aku ni..... Layan ok video Toti aku.. Zassss...


video

P/S: Pas ada Toti baru ni aku tak kacau message la orang busy!



0 penambah suasana: