.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Saturday, February 5, 2011

Chapter 61:Sorri aku tak berapa mesra alam...

Hey all. (Simple greeting). Malam ni sebenarnya aku tak ada idea nak menulis tapi akibatkan aku da rasa seperti rutin harian aku menulis blog pada waktu begini jadi aku cari jugak idea nak menulis. So pasal aku yang tak berapa nak mesra alam ni. (-_-'). Yes aku ngaku tu aku. Ha sebelum aku terlupa ampa usha-usha la blog aku lagi satu. Tu just koleksi foto-foto aku la. Jangan lupa jadi follower jugak ok. TERIMA KASIH MALAYSIA!

Klik SINI




Ok berbalik pada tajuk ni. Aku hanya rasa selesa untuk berborak, bergaul atau sebagainya pada insan-insan yang sudah lama berkawan dengan aku atau yang sekepala dengan aku. Yang lain tu aku kawan jugak tapi camni la tak berapa mesra alam. Bukan sombong ok.. Just aku kurang biasa untuk membiasakan diri. Boleh gitu? Harini geng opis aku sorang pon takdak so aku amik keputusan untuk ponteng lagi. Amboi kerap ponteng dah aku sekarang ni. Hahahaha...




Anda boleh tegur aku....... Nak tunggu aku tegur tu lama la... Hehe segan tak tahu la sebab apa. Banyak kali dah nak ubah perangai ni tapi tak leh. Kalau tegur aku tu, InsyaAllah aku mesti tegur balik atau borak. Takla kata sombong. Just for a first step tu bukan aku la. Then bila da berkawan lama dengan aku anda boleh la tahu perangai aku ni macam mana... Sengal-sengal itik pon ada... Haha. So jangan kata aku sombong ka apa oleh sebab aku kurang berkomunikasi atau tidak begitu mesra alam. Ok?

0 penambah suasana: