.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Thursday, February 3, 2011

Chapter 60: Luaran sangat menipu yeaaaa

Hey all! Sebelum aku berceloteh panjang, aku bagi selingan dulu la hasil karya digital aku... cece lama xmelukis pakai pc. Ini dibuat semalam masa dalam opis. Lantak aku la. Grafik jugak tu. Lalalala...


tu konon2 aku la.... hehe


I love Ironman. Aku rasa superhero bertopeng atau bersuit paling aku rasa macho dia ni la. Dulu aku gila spiderman, tapi sorry spider, rank anda da jatuh ke tangan Ironman. Lagu blacksabbath ironman pon syok gak. Nakal tak aku harini ponteng kerja? Ponteng ngaaaan.... Nak datang pon pakai modai, modai takdak da ni. Hat excellent ang jaga noh wahai #*&#@**&!!! Hat kami employee ni ang takmao jaga. Ang tunggu sat dapat kerja len wa chalo sama lu!


Ok full stop balik kepada tajuk asal ni. Luaran ok kawan-kawan. Bagi aku zaman sekarang ni terlalu banyak perempuan yang murah. Caution here, aku tak kata aku ni bagus and so on but aku tak la murah atau bahasa kasaqnya belen. Sapa tak tahu, belen tu macam cikaro la. Mudah dibawa pergi jantan ke mana -mana. Maybe isu yang aku ketengah ni sangat lah sensitif tapi people should open their eyes about this. Aku tak pihak pada laki jugak. Kalau pompuan jenis ni panggil belen, kalau laki hat jenis meragut atau menyelongkar kesucian pompuan ni nak guna istilah apa lak? Man belon? Haha. Tapi kalau tepuk sebelah tangan tak berbunyi... Betoi? So takleh nak salahkan sebelah pihak saja.


ok lagi sekali aku tak kata aku ni bagus and what so eva lagi la. Just kalau yea pon, takyah jadi murah sangat lah. Dijinjing, dipikul, dibawa, oleh lelaki ntah mana hala ke merata tempat. Hey! Dengan boyfriend orang pon ang nak sembang lucah so what the fuck to you! Find a boyfriend la!  Tak pon p nikah buang teruih! Tak la statistik HIV kat negara kita ni meningkat. Kes apa? Kes ampa la! Sorry to say zaman sekarang ni ang tutup rambut dengan shawl ka tudung ka and what so eva lagi la, hat bawah tu ang xtutup dari genggaman lelaki yang bukan termaktub jadi suami ang lagi so what's the point? Yang tak pakai tudung tapi jaga hat bawah tu lagi suci dari ampa. Aku tak kata semua yang bertudung macam ni. Tapi SORRY to say, majority is everything. So aku takkan bangkang kalau ada pihak kata masyarakat kita ni dah rosak. I'm agreed with that.
So ampa pikiaq betoi-betoi la yea jangan jadi macam aku tertipu dengan luaran, dalaman sangat jijik. Sori bahasa sopan da aku guna ni.. Marah ni marah!


4 penambah suasana: