.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Wednesday, November 10, 2010

Chapter 41: 25 more things you should know about me (part 3)

Lagi dan lagi.. (-_-')

51.  Seorang yang pendiam kalau tak berapa kenal. Lama-lama bising gak.

52.  Gila game action. Kalau susah sangat bebai sorang-sorang. Hehe

53.  Tak suka tengok sepah yang melampau. Paling anti, orang lain wat sepah, aku yang kena kemas.

54.  Tak suka tulis karangan panjang-panjang. Motif amik penulisan????? Tak tahu. Haha

55.  Pendengar yang bagus.. Yaka? Haha

56.  Kalau shopping mata meliar carik t-shirt RM10 atau RM15.

57.  Tak suka orang yang cakap tak berhenti-henti. ANNOYING!

58.  Tak suka sangat junk food. Jaga perut

59.  Jangan kacau aku di tengah malam kalau aku dah lena tidur... Memang aku campak jauh2 hp.

60.  Sangat suka dengan dress up Avril Lavigne.


61.  Tak suka apabila direndahkan bila benda yang aku wat tu aku minat.

62.   Time kecik-kecik dulu minat gila ngan doremon sampai mak aku hadiahkan aku komik doremon sebab da pandai membaca. Yehaaa...

63.  Bila berjalan-jalan, aku tak pandang orang so kalau kata terserempak ngan aku tu, tegur2 la sebab jangan berharap aku akan nampak korang.. Huhu..

64. Aku cukup tak suka keadaan yang terlampau sejuk. Air sejuk aku cukup takot. Gagah mandi jugak ok...

65.  Sony Ericsson K660i hp paling lama aku guna. Dari 2008 hingga sekarang. Huhu.

66.  Aku sangat suka mengedit gambar.

67.  Aku suka fotografi tapi kalau orang nak tangkap gambar aku, aku jadi kaku. Maluuuu... (-_-')

68.  Aku still ada bantal busuk.. So what?? Hahahahahahaha..

69.  Sangat adore dengan lakonan Angelina Jolie dan Millo Jovovich kalau depa dua ni berlakon filem aksi la.

70.  Time sekolah aku jarang pergi perpustakaan. Buku Nilam xpernah isi. Haha...

71. Aku suka barangan mekap.

72.  Aku tak suka kucing menghampiri aku....P jauh-jauh dari aku.

73.  Kata la aku ni old school ke apa, aku tak main skandal-skandal ni.

74. "Orite Bebeh" aku slalu guna perkataan ni ngan dy aku. Huhu

75. Sorry aku tak minat coklat.

p/s: kadang-kadang aku pun jenuh pikir pasal diri aku sendiri.. Kita sebenarnya kenal tak ngan diri kita sendiri?????

2 penambah suasana: