.:Mari Bergoogle+:.

.: Pengikut Setia :.

ALERT!!!

Welcome to my blog. If you like my content do please be my follower ok? My content mostly about beauty and make up tips and also about my personal life experiences. The contents are mostly in Malay language. Thank you again for drop by. (^-^)

Jumlah pendatang

Thursday, July 22, 2010

Chapter 4: Specialization in me...

     Akhirnya aku tau dah apa yang aku nak fokuskan dalam minat aku. Banyak pengkhususan dalam fotografi ni kalau nak listkan banyak kot. Portrait, wedding, nature, profile dan lain-lain. Tapi bagi aku, antara banyak-banyak ni aku rasa landscape photography lebih menarik minat aku. Ntahla aku lebih suka ke arah itu. Tenang je tengok landscape yang menghijau. Tak yah nak carik model. Aku ni malas sikit bab2 nak handle orang ni. So memang sesuai la aku minat landscape photography. Nature photography pon aku minat gak. Adik beradik gak tu kan. Haha..



0 penambah suasana: